Valve taiala

O le a le alatoto?

O le alatoto o se masini masini e pulea tafe ma le mamafa i se faiga poʻo se faʻagasologa. O vaega taua ia o le paipa mo le faʻailoaina o suavai, kesi, ausa, palapala, ma isi.

Saunia eseʻese ituaiga o afuala: faitotoʻoto alatoto, taofi alatoto, plug alatoto, polo alatoto, pepe alatoto, siaki alatoto, diaphragm alatoto, faʻapipi alatoto, uunaiga alatoto vaʻaia, faʻamau alatoto, ma isi E tele ituaiga o ituaiga taʻitasi, e eseese uma galuega ma galuega. O nisi afuala e faʻatautaia e le tagata lava ia, ae o isi e faʻatautaia e le tagata poʻo ni mea faʻasolosolo poʻo ni uila poʻo ni uila.

O galuega a le alatoto o:

taofi ma amata le gaioiga

faʻaititia pe faʻateleina le tafe

pulea tafe auala

faʻatonutonu tafe poʻo faʻagasologa omiga

paipa faiga e faʻasaʻoloto ai nisi omiga

E tele tisaini mamanu, ituaiga ma faʻataʻitaʻiga, o loʻo i ai le tele o ituaiga o fale gaosi oloa. Uma feiloai tasi pe sili atu gaioiga faailoa luga. O alatoto e taugata mea, e taua le faʻamaoti mai o le saʻo alatoto mo le gaioiga, ma le alatoto tatau ona faia o le saʻo mea mo le togafitiga suavai.

Tusa lava poʻo le a le ituaiga, o faʻamau uma o loʻo i ai i lalo vaega taua: tino, pulou, teuteu (totonu vaega), actuator ma teuina. O vaega autu o le alatoto o loʻo faʻaalia i le ata o loʻo i lalo.

news01

Valve o se masini faʻaaogaina e faʻatonutonu ai le itu, omiga ma le tafe o sua i le vai faʻavai. O se masini e faia le auala (suavai, kesi, pauta) tafe pe taofi i paipa ma masini ma mafai ona faʻatonutonu lona tafe.

O le alatoto o le vaega faʻatonutonu i le paipa suavaia felauaiga auala, lea e faʻaaogaina e suia ai le auala auala ma feololo tafe auala. O loʻo i ai galuega o le faʻasili, tipi ese, faʻamutaina o siaki, siakiina, lafo poʻo le oʻo atu o le mamafa. E tele ituaiga ma faʻapitoa o afuala mo le faʻatonutonuina o le suavai, mai le faʻafaigofie o le taofi o le alatoto i le sili ona laʻitiiti otometi faʻatonutonu faiga. O le lapoʻa laititi o le alatoto e amata mai i mea laiti lava mea faigaluega alatoto i alamanuia paipa alatoto ma lapoa oʻo i le 10m. E mafai ona faʻaaogaina e faʻatonutonu ai le tafe o le vai, ausa, suauʻu, kesi, palapala, palapala faʻapipiʻi, vai uʻamea ma suavai faʻatinoina. O le mamafa galue o le alatoto mafai ona mai 0.0013mpa i 1000MPa, ma le galue vevela mafai mai le c-270 ℃ i le 1430 ℃.

O le alatoto e mafai ona faʻatonutonuina e auala eseese o faʻasalalauga, e pei o le tusi lesona, eletise, hydraulic, pneumatic, turbine, electromagnetic, electromagnetic, electro-hydraulic, pneumatic, spur gear, bevel gear drive, etc. manaʻoga, pe na o le tatalaina pe tapunia e aunoa ma le faʻamoemoe i le faʻailoga lagona. O le alatoto faalagolago i le avetaʻavale poʻo otometi auala e faia ai le tatalaina ma tapunia vaega minoi luga ma lalo, faaseʻe, sasau pe feauauaʻi, ina ia suia ai le tele o lona tafe auala eria ia iloa lona pulea gaioiga.


Taimi Post: Jun-15-2020