Guida di valvula

Chì ghjè una valvula?

Una valvula hè un dispositivu meccanicu chì controlla u flussu è a pressione in un sistema o prucessu. Sò i cumpunenti di basa di u sistema di pipeline per trasportà liquidu, gasu, vapore, fangu, ecc.

Fornite diversi tippi di valvole: valvola di porta, valvula di stop, valvola di spina, valvola a sfera, valvola a farfalla, valvola di ritegno, valvola di membrana, valvola di pizzicatura, valvola di sollievu di pressione, valvola di cuntrollu, ecc. funzioni è funzioni. Alcune valvole sò autoperate, mentre chì altre sò operate manualmente o cù attuatori o pneumatiche o idrauliche.

E funzioni di a valvula sò:

ferma è inizia u prucessu

riduce o cresce u flussu

cuntrolla direzzione di flussu

regulà a pressione di u flussu o di u prucessu

sistema di tubazioni per liberà certa pressione

Ci sò parechji disegni, tippi è mudelli di valvule, chì anu una vasta gamma di applicazioni industriali. Tutti soddisfanu una o più funzioni identificate sopra. E valvole sò elementi costosi, hè impurtante specificà a valvula curretta per a funzione, è a valvola deve esse fatta di u materiale currettu per u fluidu di trattamentu.

Indipendentemente da u tippu, tutte e valvole anu i cumpunenti di basa seguenti: corpu, capottu, trim (cumpunenti interni), attuatore è imballu. I cumpunenti di basa di a valvula sò mostrati in a figura sottu.

news01

A Valvula hè un dispositivu adupratu per cuntrullà a direzzione, a pressione è u flussu di u fluidu in u sistema fluidu. Hè un dispositivu chì face fluisce u mediu (liquidu, gas, polvere) o fermassi in tubazioni è attrezzature è pò cuntrullà u so flussu.

A valvula hè a parte di cuntrollu in u sistema di trasportu di fluidi di pipeline, chì hè aduprata per cambià a sezione di u canale è a direzzione di flussu mediu. Hà e funzioni di deviazione, cut-off, throttling, check, shunt or overflow relief relief. Ci sò parechji tippi è specifiche di valvole per u cuntrollu di u fluidu, da a più simplice valvola di stop à u sistema di cuntrollu automaticu più cumplessu. U diametru nominale di a valvula va da una valvula di strumentu assai chjuca à una valvula di pipeline industriale cun diametru finu à 10m. Pò esse adupratu per cuntrullà u flussu di l'acqua, vapore, oliu, gasu, fangu, media corrosivi, metalli liquidi è fluidi radioattivi. A pressione di travagliu di a valvula pò esse da 0.0013mpa à 1000MPa, è a temperatura di travagliu pò esse da c-270 ℃ à 1430 ℃.

A valvula pò esse cuntrullata da una varietà di modi di trasmissione, cume manuale, elettrica, idraulica, pneumatica, turbina, elettromagnetica, elettromagnetica, elettroidraulica, pneumatica, attrezzi spur, trasmissione di ingranaggi bisellati, ecc., A valvula funziona secondu i predeterminati esigenze, o semplicemente apre o chjude senza basà si nantu à u signale sensitivu. A valvula si basa nantu à u mecanismu di guida o automaticu per fà chì e parti d'apertura è di chiusura si movenu in su è in giù, scorrendu, oscillendu o girà, in modu da cambià a dimensione di a so area di canali di flussu per realizà a so funzione di cuntrollu.


Tempu di posta: Jun-15-2020