Folasaga i le alatoto pepe

alatoto pepe
Butterfly alatoto o le kuata liliu faʻavili lafo ki alatoto faʻaaoga e taofi, faʻatonutonu ma amata tafe.
O alatoto pepe e faigofie ona matala. Liliu le au 90 ° e tapuni atoa pe tatala le alatoto. O lapisi pepe lapoʻa e masani ona faʻaauupegaina i le mea e taʻua o le pusamoa, e fesoʻotaʻi le solofanua i le afuala e ala i kia. O lenei faʻafaigofieina le faʻagaioiga o le alatoto, ae i le tau o le saosaoa.
Ituaiga o alatoto pepe
O alatoto pepe e pupuʻu tino, lapisi, uʻamea i uʻamea poʻo nofoa malulu, pito i luga ma lalo o pou, ma atigi pusa. O le fausaga o butterfly alatoto alatoto e ese. O se taatele mamanu o se ituaiga wafer faapipiiina i le va o flanges lua. O le isi ituaiga lug wafer design e faʻamautu i le va o flanges e lua e ala i faʻamau e fesoʻotaʻi lua flanges ma pasi i pu i totonu o le alatoto fale. O alatoto pepe e mafai foi ona sapalaiina ma faʻamimigi, faʻasolo ma faʻamau pito faʻamamaina, ae le masani ona faʻaaogaina.
O alatoto pepe e tele mea lelei na i lo faitotoʻa, kelope, faʻapipiʻi ma polo afu, aemaise lava mo lapoʻa tetele faʻapipiʻi. Sefe le mamafa, avanoa ma le tau o le sili manino manino lelei. Ole tau o tausiga e masani lava ona maualalo ona ole numera o feoaʻi o vaega e laʻititi ma e leai se container mo le aoina o vai.
O le alatoto pepe e talafeagai lelei mo le faʻatautaia o le tele o le tafe o le suavai poʻo le kesi i lalo ifo o le paʻu maualalo, faʻapea foi ma le palasi poʻo le suavai faʻatasi ma le tele o faʻamaʻimauina o faʻamau.
O le alatoto pepe e faʻavae i luga o le faʻavae o le faʻamamaina o paipa. O le elemeni faʻatonutonu elemeni o se disc o le tusa o le tutusa lapoa pei o le totonu lapoa o le latalata paipa, lea e faʻataʻamilomilo luga o se tūsaʻo poʻo faʻamau au. A faʻatusatusa le disc i le laina, ua tatala atoa le alatoto. A latalata le disk i le tulaga tūsaʻo, e tapunia le alatoto. Ina ia mafai ona throttle, le ogatotonu tulaga mafai ona faʻamau i le nofoaga e ala i le au loka loka.

news02

Faʻaoga masani o butterfly alatoto
E mafai ona faʻaaoga pulupulu pepe i le tele o 'eseʻese suāvai' auʻaunaga ma faʻatautaia lelei i le faʻaaogaina o mea faʻapipiʻi. Nei o ni masani ai faʻaogaina o butterfly valves:
✱Faʻalu vai, ea, kesi, puipuiga o le afi, ma isi
Ud Leai ma tautua tutusa
'Auaunaga gaogao
PressureTulaga maualuga ma le maualuga vevela vai ma tautua ausa
Lelei o le butterfly alatoto
'O le puʻupuʻu mamanu manaʻomia sili laiti avanoa nai lo isi afuala
✱ mamafa mama
✱ O le faʻavavevavega o le faʻagaioiga e faʻaititi lava le taimi e ki ai pe tape ai
✱ avanoa i se tele lapoa tele
✱ pa'ū maualalo le paʻu ma le toe faʻamalosi o le toto
Le lelei o le butterfly alatoto
✱throttling auaunaga e faʻatapulaʻaina i le maualalo eseesega o faʻatonuga
✱Cavitation ma Cho tafe o lua ono faʻafitauli
✱ tisaini lafo e le faʻatautaia ma e aʻafia i le tafe o le vevesi


Taimi Post: Jun-11-2020