Introduzione à a valvola di farfalla

valvola à farfalla
A valvola à farfalla hè una valvula di muvimentu rotariu di quartu di girata aduprata per piantà, regulà è inizià u flussu.
E valvole à farfalla sò facili da apre. Girate a maniglia 90 ° per chjude o apre a valvula cumpletamente. E grandi valvole à farfalla sò generalmente dotate di una cosiddetta scatula di ingranaggi, chì cunnessa u volante à u stelo di a valvula per mezu di ingranaggi. Questu simplifica u funziunamentu di a valvula, ma à u costu di a velocità.
Tipu di valvula à farfalla
E valvole à farfalla anu corpi rotondi corti, dischi, sedi da metallo à metallo o morbidi, cuscinetti di l'arburu superiore è inferiore, è scatule di riempimentu. A struttura di u corpu di a valvola di farfalla hè diversa. Un cuncepimentu cumunu hè un tippu di cialda installatu trà duie flange. Un altru tipu di cuncepimentu di wafer di lug hè fissatu trà duie flange da bulloni chì cunnettanu duie flange è passanu per i fori in l'alloghju di a valvula. E valvole a farfalla ponu ancu esse furnite cù estremità flangiate, filettate è saldate in testa, ma ùn sò micca spessu aduprate.
E valvole a farfalla anu assai vantaghji nantu à e valvole di porta, globu, tappu è sfera, soprattuttu per e grandi applicazioni di valvule. Salvà u pesu, u spaziu è u costu hè u vantaghju u più evidente. I costi di manutenzione sò di solitu bassi perchè u numeru di parti in muvimentu hè chjucu è ùn ci hè micca un contenitore per raccoglie i fluidi.
A valvola à farfalla hè particolarmente adatta per trattà un grande flussu di liquidu o di gas sottu pressione relativamente bassa, è ancu di slurry o liquid cun un gran numeru di solidi suspesi.
A valvola di farfalla hè basata annantu à u principiu di l'amperatore di pipeline. L'elementu di cuntrollu di flussu hè un discu di circa u listessu diametru cum'è u diametru internu di u tubu adiacente, chì gira nantu à un assi verticale o orizzontale. Quandu u discu hè parallelu à a linea, a valvula hè completamente aperta. Quandu u discu hè vicinu à a pusizione verticale, a valvula si chjude. Per accelerà, a pusizione media pò esse fissata in u locu per mezu di u dispositivu di bloccaggio di a maniglia.

news02

Applicazione tipica di valvola a farfalla
E valvole a farfalla ponu esse aduprate in parechji servizii fluidi diversi è si comportanu bè in applicazioni di slurry. Eccu alcune applicazioni tipiche di valvole a farfalla:
✱Cooling acqua, aria, gas, misure di prevenzione di incendi, ecc
✱Mud è servizii simili
✱ serviziu di vacuum
✱ Serviziu di acqua è vapore à alta pressione è alta temperatura
Avvanzi di a vàlvula di farfalla
✱u cuncepimentu compattu richiede assai menu spaziu chè altre valvole
✱ pesu leggeru
✱ L'operazione più veloce piglia menu tempu per accende o spegne
✱ dispunibule in dimensioni extra grandi
✱ bassa caduta di pressione è recuperazione di alta pressione
I svantaghji di a valvola a farfalla
U serviziu rthrottling hè limitatu à bassa pressione differenziale
✱ A cavità è u flussu Cho sò dui prublemi potenziali
✱ u muvimentu di u discu ùn hè micca guidatu è hè influenzatu da a turbulenza di u flussu


Tempu di posta: Jun-11-2020