Avvanzi è svantaghji di a valvola a farfalla

Vantaghju
1. Hè cunveniente è veloce per apre è chjude, cù una bassa resistenza à i fluidi è una operazione faciule.
2. Struttura simplice, piccula dimensione, lunghezza corta di struttura, picculu vulume, pesu leggeru, adatta per valvula di grande calibru.
3. Pò trasportà fangu è cunservà u minimu liquidu in a bocca di a pipa.
4. Sutta bassa pressione, una bona sigillatura pò esse ottenuta.
5. Bona prestazione di regulazione.
6. Quandu u sediu di a valvula hè completamente apertu, a zona di flussu effettiva di u canali di a sede di a valvula hè grande è a resistenza à u fluidu hè chjuca.
7. A coppia di apertura è di chjusura hè chjuca, perchè e placche di farfalla da i dui lati di u fustu rotativu sò fondamentalmente uguali l'una à l'altra sottu à l'azzione di u mediu, è a direzzione di u torque hè opposta, dunque hè più faciule d'apre è di chjude.
8. I materiali di a superficia di sigillatura sò generalmente gomma è plastica, cusì a prestazione di sigillatura à bassa pressione hè bona.
9. Facile da installà.
10. L'operazione hè flessibile è salva travagliu. I modi manuale, elettricu, pneumaticu è idraulicu ponu esse selezziunati.
mancanza
1. A gamma di pressione di travagliu è temperatura di travagliu hè chjuca.
2. Povera sigillatura.
A valvola à farfalla pò esse divisa in piastra offset, piastra verticale, piastra inclinata è tippu di leva.
Sicondu a forma di sigillatura, pò esse tippu di tenuta soffice è tippu di tenuta dura. U tippu di tenuta morbida adopra generalmente un segnu di anellu di gomma, mentre chì u tippu di sigillu duru adopra di solitu un segnu di anellu di metallo.
Sicondu u tippu di cunnessione, pò esse divisu in cunnessione à flangia è cunnessione di morsa; secondu u modu di trasmissione, pò esse divisu in manuale, trasmissione di ingranaggi, pneumatica, idraulica è elettrica.


Tempu di posta: Dic-18-2020