Principiu di travagliu di a valvola a farfalla

A valvola à farfalla hè un tipu di valvula chì usa parti di apertura è chjusura di tippu discu per girà circa 90 ° per apre, chjude o regulà u flussu mediu. A valvola à farfalla ùn hè micca solu simplice in struttura, chjuca in taglia, ligera in pesu, bassa in cunsumu materiale, chjuca in dimensione d'installazione, chjuca in coppia di guida, simplice è rapida in operazione, ma hà ancu una bona funzione di regolazione di u flussu è caratteristiche di chiusura di tenuta à u listessu tempu. Hè una di e varietà di valvule chì si sviluppa u più veloce in l'ultimi deci anni. E valvole à farfalla sò largamente aduprate. A varietà è a quantità di u so usu hè sempre in espansione, è si sviluppa à alta temperatura, alta pressione, grande diametru, alta sigillatura, lunga vita, eccellenti caratteristiche di regolazione, è multifunzione di una valvola. A so affidabilità è altri indici di prestazione anu righjuntu un altu livellu.
Cù l'applicazione di gomma sintetica resistente chimica in valvola a farfalla, e prestazioni di a valvola a farfalla ponu esse migliorate. U gomma sinteticu hà e caratteristiche di resistenza à a corrosione, resistenza à l'erosione, stabilità dimensionale, bona resistenza, facilità di furmazione è low cost, è pò esse sceltu secondu diverse esigenze per soddisfà e condizioni operative di a valvola a farfalla.
U Politetrafluoroetilene (PTFE) hà una forte resistenza à a currusione, prestazioni stabile, micca faciule da invichjassi, bassu coefficiente di attritu, furmendu faciule, dimensione stabile, è a so prestazione cumpleta pò esse migliorata riempendu è aghjunghjendu materiali adatti per uttene materiale di tenuta di valvola a farfalla cù una forza migliore è un coefficiente di attritu inferiore, chì supera i limiti di a gomma sintetica. Dunque, u politetrafluoroetilene (PTFE) hè u rappresentante di i polimeru polimeru Polimeru Materiali Compositi è i so materiali mudificati di riempimentu sò stati ampiamente aduprati in valvole a farfalla, cusì chì e prestazioni di e valvole a farfalla sò state ulteriormente migliorate. E valvole à farfalla cù una temperatura più larga è una gamma di pressione, prestazioni di sigillatura affidabili è una vita di serviziu più lunga sò state prodotte.
Per soddisfà i requisiti di alta è bassa temperatura, forte erosione, lunga vita è altre applicazioni industriali, a valvola a farfalla sigillata in metallo hè stata sviluppata assai. Cù l'applicazione di resistenza à alta temperatura, resistenza à bassa temperatura, forte resistenza à a corrosione, forte resistenza à l'erosione è materiali in lega ad alta resistenza in valvole a farfalla, valvole a farfalla sigillate in metallo sò state largamente usate in alta è bassa temperatura, forte erosione, lunga vita di serviziu è altri campi industriali. E valvole à farfalla cun grande diametru (9 ~ 750mm), alta pressione (42,0mpa) è larga gamma di temperatura (- 196 ~ 606 ℃) sò apparse, ciò chì face chì a tecnulugia di e valvole a farfalla ghjunghje à un novu livellu。
A valvola à farfalla hà una piccula resistenza à u flussu quandu hè aperta completamente. Quandu l'apertura hè trà 15 ° è 70 ° pò ancu cuntrullà u flussu sensibilmente. Dunque, a valvola à farfalla hè largamente usata in u campu di a regulazione di grande diametru.
Cume u muvimentu di u discu di a valvola di farfalla cù l'asciugatura, cusì a maggior parte di e valvole di farfalla ponu esse aduprate cù particelle solide sospese di u mezu. Sicondu a forza di u sigillu, pò ancu esse adupratu per media è granulare.
E valvole a farfalla sò adatte per a regolazione di u flussu. Siccomu a perdita di pressione di a valvola di farfalla in a pipa hè relativamente grande, chì hè circa trè volte di quella di a valvola di porta, l'influenza di a perdita di pressione nantu à u sistema di pipeline deve esse pienu cunsiderata quandu selezziunate a valvola di farfalla, è a forza di a pipetta di farfalla chì porta a pressione media quandu a chjusura deve esse cunsiderata. Inoltre, u limite di temperatura di travagliu di u materiale di sedile resistente à alta temperatura deve esse cunsideratu.
A lunghezza di a struttura è l'altezza generale di a valvola à farfalla sò chjuchi, a velocità d'apertura è di chjusura hè rapida, è hà boni caratteristiche di cuntrollu di fluidi. U principiu di struttura di a valvola a farfalla hè u più adattu per fà una valvula di grande diametru. Quandu a valvola a farfalla hè necessaria per esse usata per u cuntrollu di u flussu, u più impurtante hè di selezziunà currettamente a dimensione è u tippu di a valvola a farfalla, affinch'ella possa funzionà currettamente è efficacemente.
Generalmente, in regulazione, regulazione di cuntrollu è fangu mediu, lunghezza di struttura corta, velocità rapida di apertura è chiusura è bassa pressione di tagliu (piccula differenza di pressione) sò richieste, è valvola a farfalla hè raccomandata. A valvola di farfalla pò esse aduprata in regolazione di doppia posizione, canali di diametru riduttu, bassu rumore, fenomenu di cavitazione è vaporizazione, piccula fuga in atmosfera è mezu abrasivu. Aghjustamentu di l'accelerazione in cundizioni di travagliu speciali, o una sigillatura stretta, usura severa è cundizioni di travagliu à bassa temperatura (criogenica) sò richieste.
struttura
Hè cumpostu principalmente di corpu di valvula, asta di valvula, piastra a farfalla è anellu di sigillatura. U corpu di a valvula hè cilindricu cù una lunghezza assiale corta è una piastra à farfalla integrata.
caratteristica
1. A valvola à farfalla hà e caratteristiche di struttura simplice, picculu vulume, pesu leggeru, bassu cunsumu di materiale, piccula dimensione d'installazione, interruttore veloce, rotazione à 90 ° alternativu, picculu torque di guida, ecc. Hè aduprata per taglià, cunnette è aghjustà u mediu in u pipeline, è hà boni caratteristiche di cuntrollu di fluidi è prestazioni di sigillatura.
2. A vàlvula di farfalla pò trasportà fangu è almacenà u minimu liquidu in a bocca di a pipa. Sutta bassa pressione, una bona sigillatura pò esse ottenuta. Bona prestazione di regulazione.
3. U cuncepimentu simplificatu di a placca di farfalla face a perdita di resistenza fluida chjuca, chì pò esse descritta cum'è un pruduttu di risparmiu d'energia.
4. A canna di a valvula hà una bona resistenza à a currusione è pruprietà anti abrasione. Quandu a vàlvula di farfalla hè aperta è chjusa, a verga di a valvula gira solu è ùn si move micca in su è in ghjò. L'imballaggio di l'asta di a valvola ùn hè micca faciule da dannighjà è a sigillatura hè affidabile. Hè fissatu cù u pin taper di a piastra a farfalla, è l'estremità estesa hè destinata à impedisce chì a verga di a valvula collassi quandu a cunnessione tra l'asta di valvola è a piastra a farfalla si rompe accidentalmente.
5. Ci hè una cunnessione di flangia, cunnessione di serratura, cunnessione di saldatura di testa è cunnessione di pinza di lug.
E forme di guida includenu manuale, trasmissione a vite senza vite, attuatori elettrici, pneumatici, idraulici è elettroidraulici, chì ponu realizà u cuntrollu remoto è l'operazione automatica.


Tempu di posta: Dic-18-2020