Introduzione à a valvola di porta

Valvula di porta
E valvole di gate sò principalmente pensate per inizià o fermà u flussu, è quandu u flussu lineare è i limiti minimi di flussu sò richiesti. In usu, sti valvuli sò generalmente aperti o chjusi.
Dopu avè apertu cumpletamente u discu di a valvula di a porta, cacciallu. U discu hè pienu tiratu in u cappucciu. Questu lascia una apertura per u diametru internu di u flussu attraversu a valvula per esse uguale à u diametru internu di u sistema di tubazioni in cui a valvula hè installata. E valvole di porta ponu esse aduprate per una varietà di liquidi è furniscenu una tenuta stretta quandu sò chjuse.

news03

Custruzzione di valvula di porta
A valvola di a porta si compone di trè parti principali: corpu di valvula, capottu è trim. U corpu hè di solitu cunnessu à altre apparecchiature per flangia, vite o saldatura. U cappucciu cù e parti in muvimentu hè di solitu imbullonatu à u corpu per a manutenzione. A trim include steli, cancelli, discu o zeppa è anellu di sede.

news03

Avvanzi è svantaghji di a valvula di porta vantaghju:
Bona funzione di chjusura
e valvole di porta sò bidirezionali in modu chì ponu esse aduprate in entrambe e direzzioni
perdita di pressione minima attraversu a valvula
I disvantaghji:
ùn ponu micca esse aperti o chjusi rapidamente
e valvole di porta ùn sò micca adatte per regulà o regulà u flussu
sò sensibili à a vibrazione quandu sò aperti

A valvula di sigillatura in gomma hè prodotta introducendu tecnulugia di produzzione avanzata da l'esternu è aduttendu l'imballu integrale in plastica di ram. Per superà a fuga generale o un poveru effettu di saldatura di a valvula. Fenomenu. A valvula hà un interruttore, ligerezza, sigillatura affidabile, ligerezza è lunga vita di serviziu. Pò esse ampiamente adupratu per taglià o regulà l'acqua media, fognature, custruzzioni, petroliu, industria chimica, alimentaria, farmaceutica, tessile, energia elettrica, custruzzione navale, metallurgia, sistema energeticu, ecc.
caratteristica:
1. Sediu di focu di duvore leggeru cù u listessu diametru di u fondu di a pipa. Cuncepimentu, senza fanghi, sigillatura più affidabile.
2. A piastra di a valvula hè rivestita di gomma di qualità generale. U prucessu avanzatu di vulcanizazione permette à a porta di assicurà una geometria precisa, gomma è ferru duttili.
Tuttu u corpu hè solidu, micca cascatu.
3. U corpu di a valvula adopra un revestimentu di resina epossidica non tossica cun prestazioni eccellenti. A resistenza à a corrosione, impedisce l'inquinamentu secundariu di l'acqua.
4. A frizione di trè anelli di a valvula 0 hè chjuca, l'interruttore hè leggeru, è ùn ci hè micca perdita
5. U materiale di u corpu hè QT 450-10, cù alta forza, pesu leggiu è longa vita di serviziu. F, er.


Tempu di posta: Jun-15-2020